duminică, 16 decembrie 2012

Poze si o ghicitoare cu premiu

  Uleiuri si unturi topite

Lesie din bere si soda caustica
Uleiuri pretioase, uleiuri esentiale si ierburi macinate

  Grasimi saponificate cu lesie

  .... in care am adaugat la final ierburile, uleiurile esentiale si uleiurile pretioase


  gata!

Poate parea simplu...daca soda nu ar fi caustica...atunci nu s-ar mai face sapun.:)
Am facut cu mult drag acest sampon solid motiv pentru care mi-am propus sa va impartasesc si voua, cei ce vizitati blogul meu, aceasta bucurie.

Si pentru ca imi plac concursurile pe care le organizeaza alte sapunarese mi-am propus sa dau si eu un cadou celui care va ghici uleiul pretios pe care l-am pus in acest sampon solid. 
Cateva informatii despre acest ulei: este extras dintr-un fruct, se foloseste pentru tratarea ranilor si problemelor dermatologice, este nutritiv pentru unghii si par si regenerant pentru piele.

Asadar primul care va ghici uleiul pretios va primi cadou un sapun la alegerea mea si o mostra din acest sampon. Succes!

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Felicitari! Ai ghicit! sau mai bine zis cunosti uleiurile pretioase :)

      astept email-ul tau ca sa putem discuta detaliile de livrare a premiului.

      Ștergere
    2. Liza, am trimis mail ieri! Abia astept sa ti incerc samponul :).
      iti multumesc!

      Ștergere
  2. eu m-am gindit la shikakay,dar daca ai completat cu argan fata de reteta anterioara,felicitari cistigatoarei si tie evident! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...