luni, 21 ianuarie 2013

Pastel plutitor

Iar nu m-am abtinut si am mai "batut" o tura de uleiuri si le-am introdus intr-un sapun crema - sapun plutitor.
Pentru a face un sapun crema e de lucru mai multe ore iar eforul este mult mai mare decat la varianta simpla de sapun si, desi, mi-am tot propus sa nu-l mai fac, de cate ori mai tai unul, uit ce mi-am propus :)
Doar cine a trait poate intelege senzatia pe care o are un sapunar in clipa in care taie un sapun, mai ales daca are un design nou. 
Desi varianta anteriora s-a numit Curcubeu plutitor si este facut din acelasi "aluat" parca acesta nu mai putea fi botezat "curcubeu".
Primul curcubeu s-a nascut vara cand era foarte cald iar eu grabita .......


.......apoi s-a racorit vremea si a iesit altfel.....


......urmatorul a suferit o usoara modificare la culori.....


....... iar acum ma bucur de acest pastel .....





Din nou, lapte de capra, miere, ulei de catina, spirulina si argile alaturi de pretiosul unt de shea. Sapunul plutitor este mai usor, se consuma un pic mai repede, dar datorita procesului de saponificare foarte lenta este un sapun foarte hidratant si bland cu pielea. Miroase doar a lapte, neavand uleiuri esentiale poate fi folosit si de catre bebesi si femei insarcinate.

Ingrediente: grasimi saponificate ( masline, palmier, cocos, shea,  ricin ), lapte de capra,  ulei de catina, argila roz, argila rosie, argila albastra, argila verde, spirulina, miere.

5 comentarii:

  1. Felicitari, Liza, ai facut niste sapunele minunate cu metoda Whipped !

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Un sapun aerat superdotat ! Cu asa buchet de argila in lapte imbalsamat ... Crede si Tu ( Tu,Fiinta draga, care ai bucuria de a ajunge pe acest blog!)! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. experienta inedita ! am folosit sapunul Pastel plutitor la spalarea podoabei capilare si sunt super multumita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena pentru review! da, si eu spalat baietii cu el si au un par minunat! spumeaza si spala foarte bine.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...