joi, 28 martie 2013

Sapunuri din Belgia

Natalia, este o simpatica pasionata de sapunuri care locuieste in Belgia si care mi-a vizitat blogul si m-a incurajat cu aprecierile ei. Frumoasele ei sapunuri le prezinta pe blogul ei mijnzeep.wordpress.com.
Mi-am dorit sa fac un schimb de sapunuri cu ea si iata ca am primit si asteptatele sapunuri.

 Iata-le: ambalate cochet si placut parfumate!



Cel mov este cu susan negru, l-am castigat la un concurs organizat de ea. Multumesc Natalia pentru cadoul oferit!


Cel galben, este cu lapte de capra si, desi este facut de aproape un an, cand m-am spalat cu el i-am simtit aroma proaspata, citrica a uleiului esential.

Face o spuma bogata si este foarte hidratant.









Pisicutele sunt adorabile iar radacina de alkanet este .... multa.
Multumesc tare mult Natalia pentru toate si-mi pare tare rau ca s-a pierdut pe drum pachetul cu sapunurile de la mine. Sper ca in viitor sa-ti trimit si eu din nou cateva sapunele. Pupici si spor la sapunarit in continuare!

4 comentarii:

  1. foarte frumoase! felicitari Natalia!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am incercat cateva sapunele de la Natalia si am ramas foarte placut surprinsa de bunatatea lor dar si a sufletului ei . Om cu suflet mare !!!!!!!!!1 Sa te bucuri de minunatii !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi pare rau ca s a pierdut pachetelul :(.
    Sa le folosesti cu placere si abia astept sa ti vad sapunurile cu alkanet :).
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...